Jumbo
Jumbo is ervan overtuigd dat de mogelijkheden om te spelen eindeloos zijn. Jumbo wil een brede doelgroep van 0 tot 100 jaar zo vaak mogelijk uitnodigen om te spelen.
- Hitster - Kaartspel24,99
- Wasgij Original Puzzel 36 Goede Voornemens 1000 StukjesBespaar 32%12,98 Adviesprijs 18,99
- Puzzel Wasgij Mystery Trimsalon 1000 StukjesBespaar 32%12,98 Adviesprijs 18,99
- Poepie Knor - Kinderspel25,99
- Ik Leer Schrijven Koffer27,99
- Spel Ik Leer WoordjesBespaar 15%11,00 Adviesprijs 12,99
- Spel Ik Leer Letters12,99
- Spel Ik Leer Cijfers12,99
- Party & Co Family34,99
- Pim Pam Pet - Kaartspel12,99
- Jumbolino - Kinderspel12,99
- Frog Hop - KinderspelBespaar 40%14,99 Adviesprijs 24,99
- Spel Ganzenbord18,99
- Kroko Loko - Kinderspel12,99
Jumbo
Bij Jumbo gelooft men in het spel als bron van plezier, creativiteit, ontwikkeling en sociale interactie. En zij zijn ervan overtuigd dat de mogelijkheden om te spelen eindeloos zijn en dat er altijd behoefte blijft om samen te spelen; fysiek, virtueel en geïntegreerd. Jumbo wil een brede doelgroep van 0 tot 100 jaar zo vaak mogelijk uitnodigen om te spelen door innovatieve en betaalbare producten aan te bieden; op het juiste moment en op de juiste plaats.
Naast de bekende klassiekers als Stratego, Mens erger je niet! en Pim-pam-pet bestaat het huidige assortiment onder meer uit een uitgebreide educatieve serie genaamd 'ik leer...' en partyspellen zoals Hitster. De klassiekers zoals het vraag-en-antwoordspel Electro kennen een actuelere verschijningsvorm. Ook licentieproducten maken onderdeel uit van het assortiment, zoals Rubiks kubus.